Beste betrokkenen,
Op dinsdag 21 April hebben wij een groot aantal van u een verzoek gemaild over het controleren van uw gegevens en/of het zelf in beheer nemen van een pagina op BuurtMaken.nl. Een aantal van u hebben dit opgepakt, onze hartelijke dank daarvoor?
Waarom vragen we bedrijven en organisaties een eigen pagina op BuurtMaken.nl te beheren
- We zien dat de Digitale Sociale Kaart op veel punten nog niet volledig is of niet de juiste informatie bevat en een in "eigen beheer" genomen pagina de kortste weg is om dit zo compleet mogelijk te maken.
- BuurtMaken.nl, bedrijven en organisatie de gelegenheid willen geven om mee te participeren/netwerken op ons lokale platform.
- Alle gebruikers makkelijker informatie kunnen vinden wat er allemaal gebeurd in de buurt, wijk, dorp of gemeente.
- Ook zien we dat het platform ingezet kan worden als (gratis)marketingtool/website.
- Een pagina op BuurtMaken.nl kan ingezet worden als een actieve website waar meer gebeurd, terwijl traditionele website vaak statisch zijn waar niet op gereageerd kan worden door gebruikers. Van het een kunt u zomaar bij het ander terecht komen.
BuurtMaken.nl is een digitaal dorpsplein waar op dit moment ongeveer 11.500 unieke bezoekers komen. We hopen dit natuurlijk uit-te-breiden naar veel meer. U kunt ons daarbij helpen. Van gebruikers (bewoners, organisaties, bedrijven of betrokkenen) wordt gevraagd hun pagina/profiel zelf te beheren. Hier staan nog meer mogelijkheden van het platform beschreven. Waarom we zo graag willen dat er pagina's in eigen beheer worden genomen kunt u hier lezen. Er moet wel eerst een persoonlijk profiel zijn aangemaakt alvorens u verder kan gaan op het platform.
Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest, eventueel kunt u contact met mij of een van mijn collega's buurtverbinders opnemen voor technische ondersteuning.
Vriendelijke groeten Anneke Filmer